Cześć Wszystkim,
Świeżo po radościach P38 i natychmiast potrzebuję pomocy i wskazówek. Po około miesiącu cieszenia się jazdą, mój P38 (1999, 4.6 V8 Vogue GEMS) wydaje się być czymś zdenerwowany. Po powrocie po pracy, po prostu nie chciał zaakceptować kluczyka zdalnego (tylko jeden klucz!) do odblokowania / zablokowania. Czerwony wskaźnik zapala się zarówno przy blokowaniu, jak i odblokowywaniu, więc zakładam, że nadajnik klucza działa (nowe baterie w pilocie, nawiasem mówiąc)
Od tego czasu próbowałem następujących rzeczy (po przeszukaniu postów tutaj przez 2 dni):
1) Dostałem kod EKA i próbowałem go wprowadzić
2) System przechodzi w stan "Keycode Lockout" po pierwszym wprowadzeniu kodu (nie 3, jak powiedziano mi w instrukcji obsługi)
3) Próbowałem odłączyć zaciski akumulatora, kluczyk w stacyjce w pozycji II, ponownie podłączyć zaciski - teraz mam mnóstwo alarmów otwartych okien itp., ale mogę z nimi żyć do)
4) Próbowałem skontaktować się z Jamesons Birmingham (szukając na forum), ale facet mówi, że ma już dość i tak naprawdę nie ma czasu na takie prace - przynajmniej był szczery!
5) Popatrzyłem na to przez chwilę i zapytałem siebie - dlaczego to zrobiłem! (Ale w końcu zebrałem siły, aby ponownie spróbować kodu EKA)
6) Kod EKA ponownie zablokowany - Wydaje się jednak, że sam się resetuje, więc nie jest w "stanie alarmowym", jak czytałem tutaj
Chcę wiedzieć, jaka może być usterka - Z dotychczasowych odczytów wierzę, że może to być - Klucz, Siłownik zamka drzwi lub najgorsze - BECM i potrzebuję wskazówek, od czego zacząć.
A takżę jakieś sugestie dotyczące lokalnego warsztatu - South Brum, który ma zestaw diagnostyczny i mógłby zidentyfikować problem?
Dzięki z góry za pomoc!
Świeżo po radościach P38 i natychmiast potrzebuję pomocy i wskazówek. Po około miesiącu cieszenia się jazdą, mój P38 (1999, 4.6 V8 Vogue GEMS) wydaje się być czymś zdenerwowany. Po powrocie po pracy, po prostu nie chciał zaakceptować kluczyka zdalnego (tylko jeden klucz!) do odblokowania / zablokowania. Czerwony wskaźnik zapala się zarówno przy blokowaniu, jak i odblokowywaniu, więc zakładam, że nadajnik klucza działa (nowe baterie w pilocie, nawiasem mówiąc)
Od tego czasu próbowałem następujących rzeczy (po przeszukaniu postów tutaj przez 2 dni):
1) Dostałem kod EKA i próbowałem go wprowadzić
2) System przechodzi w stan "Keycode Lockout" po pierwszym wprowadzeniu kodu (nie 3, jak powiedziano mi w instrukcji obsługi)
3) Próbowałem odłączyć zaciski akumulatora, kluczyk w stacyjce w pozycji II, ponownie podłączyć zaciski - teraz mam mnóstwo alarmów otwartych okien itp., ale mogę z nimi żyć do)
4) Próbowałem skontaktować się z Jamesons Birmingham (szukając na forum), ale facet mówi, że ma już dość i tak naprawdę nie ma czasu na takie prace - przynajmniej był szczery!
5) Popatrzyłem na to przez chwilę i zapytałem siebie - dlaczego to zrobiłem! (Ale w końcu zebrałem siły, aby ponownie spróbować kodu EKA)
6) Kod EKA ponownie zablokowany - Wydaje się jednak, że sam się resetuje, więc nie jest w "stanie alarmowym", jak czytałem tutaj
Chcę wiedzieć, jaka może być usterka - Z dotychczasowych odczytów wierzę, że może to być - Klucz, Siłownik zamka drzwi lub najgorsze - BECM i potrzebuję wskazówek, od czego zacząć.
A takżę jakieś sugestie dotyczące lokalnego warsztatu - South Brum, który ma zestaw diagnostyczny i mógłby zidentyfikować problem?
Dzięki z góry za pomoc!