Range Rovers Forum banner
21 - 40 of 51 Posts
Alles gemonteerd en werkt prima. Net als de stuurwielbediening frissen ze het interieur op voor heel weinig geld
Ik denk erover om hetzelfde te doen, wil je misschien het bedrijf delen waar je ze hebt gekocht? Ik heb er een paar gevonden, ik neem aan dat het product hetzelfde is, alleen verschillende verkopers.

Geen probleem, zie link hieronder.

Denk dat je het aardig goed hebt met de fabrikant van deze (Zhifang) en dan gewoon verschillende verkopers
Moest je een reset uitvoeren op de schakelaars? Ik liep tegen een probleem aan met alle schakelaars behalve de bestuurdersschakelaar. Het lijkt erop dat de polariteit is omgekeerd op de andere. Als ik het raam naar beneden wil doen, gaat het omhoog, maar vanaf de bestuurdersschakelaar werkt het prima. Ik heb de originele schakelaars teruggeplaatst en ze werkten prima. Mijn schakelaars zijn degenen met de verlichting op de schakelaar.

Alles gemonteerd en werkt prima. Net als de stuurwielbediening frissen ze het interieur op voor heel weinig geld
@HwnRR06

Hallo, hoe houden de raamschakelaars zich? Mijn OEM-schakelaar aan de bestuurderskant pelt af aan de randen waar de zwarte verf langs de rand loopt... Ik kan niet beslissen of ik hem wil loskoppelen en plasti-dippen (zou er mooi uitzien en ik ben getalenteerd in het gebruik van Plasti-Dip/Good Luck in het verleden), of alle raamschakelaars wil vervangen zoals u deed. Laat ons weten hoe ze zich houden, zowel in werking als qua uiterlijk, bro!

-Hams

Heb net de stuurwielbediening besteld, hoe installeer je deze? Knippen de originele eraf of zit er een schroef zoals waar de peddels zitten?
Ik heb deze video van PowerfulUK als gids gebruikt:

maar deze is gedetailleerder:

Moest je een reset uitvoeren op de schakelaars? Ik liep tegen een probleem aan met alle schakelaars behalve de bestuurdersschakelaar. Het lijkt erop dat de polariteit is omgedraaid op de andere. Als ik het raam naar beneden wil doen, gaat het omhoog, maar via de bestuurdersschakelaar werkt het prima. Ik heb de originele schakelaars teruggeplaatst en ze werkten prima. Mijn schakelaars zijn degenen met de verlichting op de schakelaar.
UPDATE: defecte schakelaars, verkoper stuurt nieuwe schakelaars.

Wil graag updaten dat na slechts een paar maanden gebruik van de raamschakelaars. Een paar van de enkele eenheden is de schakelaar ingestort en functioneert nu niet meer correct. Zal ze verwijderen en standaarden terugplaatsen. Stuurwielbediening werkt nog steeds prima.

Wil graag updaten dat na slechts een paar maanden gebruik van de raamschakelaars. Een paar van de enkele eenheden is de schakelaar ingestort en functioneert nu niet correct. Zal ze verwijderen en standaarden terugplaatsen. Stuurwielbediening werkt nog steeds prima.
Gewone Chinese rommel! :(

Net het airco paneel geïnstalleerd, maar ik stoot steeds tegen de draaiknoppen op het nieuwe lcd als ik de versnellingspook beweeg.. heeft u een oplossing???
Ik heb gemerkt dat als je de pook maar gedeeltelijk naar voren beweegt, de achteruit nog steeds inschakelt en de knoppen niet aanraakt. Technisch gezien heb je de volledige beweging van de pook niet nodig om de versnelling in te schakelen. Probeer het eens en kijk hoe het gaat.

Wil graag updaten dat na slechts een paar maanden gebruik van de raamschakelaars. Een paar van de enkele eenheden is de schakelaar ingestort en functioneert nu niet correct. Zal ze verwijderen en standaarden terug plaatsen. Stuurwielbediening werkt nog steeds prima.
kwam hetzelfde probleem tegen, Chinese rotzooi.

Hoi allemaal, heb een facelift voor de buitenkant en binnenkant gedaan voor mijn 2016 L494, maar velen hebben de buitenkant al gepost, dus ik ga verder met de binnenkant. Kortom, ik heb het fabrieksscherm vervangen door Android, het airco paneel door de lcd-versie met terreinmodus, het 2018 stuur met de nieuwe controller en alle raamschakelaars vervangen. Ten slotte, aangezien mijn auto het ellendige fabrieks omgevingslicht heeft, heb ik andere sfeerverlichting aan de auto toegevoegd en bedien ik deze via het scherm. Oh ja. Ik heb ook het digitale instrumentenpaneel vervangen.
Hier gaan we.
View attachment 302263
View attachment 302265
View attachment 302264 View attachment 302266
Wat is er aan de hand mensen, ik heb een Range Rover Sport uit 2015, heb een ongeluk gehad. Krijg nu een complete SVR-kit. Ik heb de bovenste en onderste poelie voor de supercharger en tune gedaan. Ik heb de SVR voorstoelen geüpgraded. Weet iemand hoe ik kan coderen om het SVR welkomstscherm op het cluster en de radio te krijgen? Met SVR-meters, om de look compleet te maken

Wat is er aan de hand mensen, ik heb een Range Rover Sport uit 2015 en ben betrokken geweest bij een ongeluk. Nu krijg ik een complete SVR-kit. Ik heb de bovenste en onderste poelie voor de supercharger en de tune gedaan. Ik heb de SVR-voorstoelen geüpgraded. Weet iemand hoe je kunt coderen om het SVR-welkomstscherm op het cluster en de radio te krijgen? Met SVR-meters, om de look compleet te maken
Kun je ons meer vertellen over hoe je het instrumentenpaneel hebt vervangen? Ben je van wijzerplaten naar LCD gegaan?

21 - 40 of 51 Posts