Hallo allemaal!
Na eindeloos zoeken ben ik erachter gekomen dat ik helemaal geen stroomverbruik heb. Ik heb tests gedaan op de accu, het startsysteem en het laadsysteem en ontdekte dat ik gewoon een nieuwe accu nodig had. Ik heb een 2004 Land Rover Range Rover HSE 4.4L BMW V8. Momenteel heb ik een diehard platinum met 900 CCA en 90AH. Maar ik heb een vervanging nodig met een hogere CCA en AH. Ik kom uit Massachusetts en in de winter wordt het minstens 5 maanden per jaar onder het vriespunt of lager. Ik weet dat er veel over is gesproken op de forums, maar ik wil proberen de accu's te beperken die ik niet uit de EU hoef te importeren als dat kan, maar ik sta er open voor als het logisch is of de beste optie is. Bedankt voor de hulp in mijn eerdere threads!
Na eindeloos zoeken ben ik erachter gekomen dat ik helemaal geen stroomverbruik heb. Ik heb tests gedaan op de accu, het startsysteem en het laadsysteem en ontdekte dat ik gewoon een nieuwe accu nodig had. Ik heb een 2004 Land Rover Range Rover HSE 4.4L BMW V8. Momenteel heb ik een diehard platinum met 900 CCA en 90AH. Maar ik heb een vervanging nodig met een hogere CCA en AH. Ik kom uit Massachusetts en in de winter wordt het minstens 5 maanden per jaar onder het vriespunt of lager. Ik weet dat er veel over is gesproken op de forums, maar ik wil proberen de accu's te beperken die ik niet uit de EU hoef te importeren als dat kan, maar ik sta er open voor als het logisch is of de beste optie is. Bedankt voor de hulp in mijn eerdere threads!